ساخت سوئیچ کددار و ریموت keyless

ساخت سوئیچ کددار و ریموت keyless

طبق آمار ارائه شده توسط پلیس آگاهی، در هر دقیقه یک خودرو در ایران به سرقت می رود. بنابراین سارقین همواره در کمین هستند تا از کوچک‌ ترین ضعف امنیتی در خودروها استفاده کنند و اقدام به دستبرد نمایند. با وجود چنین شرایطی در جامعه، صاحبان خودرو بایستی اقدامات اساسی و کاربردی را در راستای محافظت از دارایی ارزشمند خود لحاظ نمایند که استفاده از سوئیچ کددار یکی از رایج‌ ترین و مهم ترین راه‌ های برقراری امنیت از خودروها می باشد و به نوعی سیستم امنیتی ضد سرقت محسوب می شود که از طریق سیستم ایموبلایزر، یک کد مخصوص برای سوئیچ و محل قرار گرفتن آن تعریف می شود تا به واسطه آن، کلیدهای دیگر، هر چند با شکل ظاهری یکسان، امکان روشن کردن خودرو را نداشته باشند و سارقین و افراد غیر مجاز ناکام بمانند‌. ساخت سوئیچ کددار از جمله اقداماتی است که به دلیل کددار شدن سوئیچ‌ ها، نیاز به تخصص بیشتر دارد؛ به همین علت مجموعه ویراکلید در حیطه ساخت سوئیچ کددار با ارائه خدمات سریع و تخصصی، مشکلات به وجود آمده را رفع و ساخت این محصول را برای انواع ماشین‌ های خارجی و ایرانی میسر می سازد. این وسیله از قسمت های متعددی ساخته شده است و از طرز کار خاصی نسبت به سوئیچ های معمولی برخوردار می باشد که در ادامه این مطلب به شرح آن خواهیم پرداخت و سوئیچ کددار را تشریح می کنیم.
امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ساخت سوییچ کددار فعالیت دارند که بسیار در این زمینه موفق بوده اند، ساخت سوئیچ کددار انواع خودرو امکان پذیر می باشد. شما نیز ممکن است گاهی با این مشکل مواجه شده اید که سوئیچ ماشین شکسته و گم می شود یا مشکلاتی که دیگر سوئیچ قابل استفاده نیست و باید یک سوئیچ دیگری را تهیه کنیم. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد ساخت سوئیچ کددار کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید

سوئیچ کددار چیست؟                                                                                                          وابسته به واردات انواع متعدد ماشین های خارجی در ایران ، پروسه ساخت سوئیچ ماشین، به یکی چالش های بزرگ مالکین مبدل گشته است. از این رو از آن به عنوان یک چالش یاد می کنیم که نیاز است در روند ساخت آن از تجهیزات پیشرفته و تخصصی بکار گرفته شود‌‌. شاید برخی از ما این اتفاق پر از استرس را تجربه نموده یا در تجربه اطرافیانمان شریک شده باشیم، اما مطمئنا شکسته شدن کلید ماشین، گم شدن سوئیچ خودرو و یا دزدیده شدنش می تواند برای هر فردی دلهره برانگیز باشد. در گذشته وابسته به دلایل متعددی چون شکستن در جای استارت، گم شدن سوئیچ و یا جا گذاشتن آن در یک مکان غیر قابل دسترسی که منجر به نابودی و از دست دادن آن می گشت. طولی نمی انجامید که شخص با یک کلید ساز ارتباط و برای دسترسی به یدک سوئیچ سریعا درخواست می دهد. در حال حاضر با مضاعف گشتن امکاناتی همانند سوئیچ کددار و ریموت برای خودرو های مختلف ایرانی و خارجی برای قفل نمودن درب خودرو و کنترل بدنه آن، در صورت بروز چنین شرایطی باید به مرکز تخصصی به جهت ساخت سوئیچ کددار ارتباط برقرار نمود. البته که در این حیطه به تجهیزات و یادگیری شیوه های نو به جهت تولید سوئیچ کددار بسیار حائز اهمیت است.                                                                                       سوئیچ های کد دار چند دسته هستند؟ به طور کلی سوئیچ های کد دار در ۴ گروه تقسیم بندی می گردند که به قرار زیر است :                                                                                                         • سوئیچ های بدون نیاز به کد، یا صاحب یک کد دسترسی بخصوص                                                 • سوئیچ هایی که با به کار گیری سوکت دیاگ دارای قابلیت استخراج و استفاده می باشند                                                                                                       • انواع سوئیچ با عدم قابلیت کدیابی که می بایست به واسطه بکارگیری سوئیچ که از سوی کمپانی دریافت شده بدان دسترسی یافت                                               • این گروه از سوئیج ها کد دسترسی نداشته و به جهت ساخت سوئیچ کددار اتومبیل می بایست سوئیچ اصلی یا یدک در دسترس فرد قرار گیرد                                 ساخت سوئیچ کددار انواع خودرو                                                                                                                                                                             شما می توانید برای ساخت سوئیچ خودرو خود از نماینگی ها نیز کمک بگیرد ولی باید بدانید دردسر نمایندگی ها برای ساخت سوئیچ های کددار بسیار زیاد می باشد. یکی از بهترین راه ها برای ساخت سوئیچ ماشین، مراجعه یا تماس با کلید سازی ها می باشد.شما در صورت بروز مشکلات از این قبیل می توانید با تیم ویراکلید تماس حاصل فرمایید. ما در اولین فرصت یک سوئیچ نو به جای سوئیج خودرو گم شده یا شکسته شده شما، خواهیم ساخت. ما در کلید سازی شبانه روزی ویراکلیدبا استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا ساخت انواع مدل های سوئیچ های داخلی و خارجی را انجام می دهیم. ساخت سوئیچ کددار انواع خودرو های داخلی و خارجی یکی از خدمات مهم ویراکلید می باشد. ما سعی داریم خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت به شما همراهان گرامی ارائه دهیم.