مراحل ساخت و تعمیر سوئیچ ماشین های مدل پژو

مراحل ساخت و تعمیر سوئیچ ماشین های مدل پژو

 مراحل ساخت و تعمیر سوئیچ ماشین های مدل پژو در محل شما یکی از خدمات کلید سازی سیار ویرا است .با ما همراه باشید تا مراحل ساخت و تعمیر سوئیچ پژو را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه خودرو سازی پژو

 

کارخانه بزرگ پژو در سال 1810 توسط آرمان پژو بنیان گذاری شد. در سال 1885 اولین خودرو پژو ساخته شد و به بازار آمد. در سال 1929 تولید انبوه برای کارخانه پژو شروع شد.

امروزه پژو یکی از مهمترین برندهای خودرویی و مورد استفاده در ایران میباشد .از مدل های آن میتوان به پژو پارس ،پژو 405 و پژو 206 ،پژو 407 اشاره کرد. بیشتر این خودرو ها به سیستم ای سی یو مجهز میباشند.

دسته بندی کلی سوئیچ ماشین های پژو

 

دسته بندی های مختلفی در ارتباط با سوئیچ های خودروی پژو وجود دارد. درکل میتوان این سوئیچ هارا به 4 دسته تقسیم کرد.

 

1 . نیازی به کد های دسترسی ندارند

این مدل سوئیچ ها در پژو نیازی به کد دسترسی خاصی ندارند، و یا اینکه ای سی یو تمامی مدل های ماشین پژو یکسان میباشد. پس با دانستن مدل خودرو به راحتی میشود سوئیچ کپی را تهیه کرد.

 

2 . هر خودرو کد دسترسی منحصر به فردی دارد

خودرو های از این دسته ، هر کدام دارای کد دسترسی مخصوص خود هستند. مثل اثر انگشت هر انسان. در این دسته کد دسترسی از طریق دستگاه های کد یاب استخراج میشوند.

 

3 . کد سوئیچ ندارند

برای ساخت سوئیچ خودرو های پژو ، باید از یکی از سوئیچ های خود خودرو استفاده کرد. چرا ؟ زیرا که کد دسترسی ندارند و تنها باید از یک سوئیچ همانند آن کپی کرد.

 

4 . هرگز کد یابی نمیشوند

برای خودرو های پژو کد دسترسی را نمیتوان استخراج کرد و باید از خود کارخانه و گروه خودروسازی درخواست همکاری کرد. یا با استفاده از دستگاه های مخصوص کد را استخراج کرد.

 

ساخت سوئیچ ماشین پژو چگونه است؟

ساخت سوئیچ ماشین های پژو، کاری است که نیاز به مهارت بالایی دارد. علاوه بر آن به تراش سوئیچ ماشین های پژو باید دقت داشت که که تراش تیغه فلزی با استفاده از دستگاه سی ان سی با دقت نانومتری صورت میگیرد.

پس در صورت گم کردن سوئیچ خود عاقلانه ترین کار ، حذف سوئیچ قدیمی است. همچنین در سریعترین زمان ممکن اقدام به تهیه سوئیچ جدید انجام بدید.

 

کلید سازی سیار ویرا کلید آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو میباشد.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تکنسین های حرفه ای ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا کنند.

 

استخراج کد و کد دهی سوئیچ پژو

از آنجا که سوئیچ ها در نسل جدید خودرو ها از جمله پژو بسیار پیچیده شده است، نیاز به افراد متخصص و با تجربه برای تعمیر و ساخت سوئیچ خودرو میباشد.

در صورت خراب شدن سوئیچ ماشین پژو شما ، حتما با یک کلید ساز و اوستا کار مشورت کنید. چون که که در صورت سالم بودن برد ریموت، تنها با تعویض قاب پلاستیکی مشکل حل میشود. اگر برد به مشکل خورده باشد ، باید تعویض شود.

 

مواردی که باعث آسیب رساندن به ریموت میشوند

مشکلات یا ضعف باتری خودرو یا تمام شدن آن

نوسان جریان برق در خودرو

وارد شدن شوک و ضربه سنگین به ریموت

نفوذ آب

 

تمام این موارد و مشکلات میتواند منجر به از کار افتادن و کار نکردن سوئیچ خودروی شما منجر شود. ما در ویرا کلید در هر شبانه روز در استان تهران ، جهت خدمت رسانی ، در کنار شما هستیم.

 

 

 

 

 

 

برچسب محصولات

دسته بندی محصولات